1. Sunt persoane juridica. Pot cumpara?
GANOEXPERT.RO onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
2. Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
3. Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in cosul de cumparaturi.
4. Pot modifica o comanda lansata?
Daca doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau telefonic. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.
5. Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produselor, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau telefonic.
6. Ce reprezinta PV?
PV reprezinta punctele valorice aferente fiecarui produs achizitionat, iar aceste puncte sunt cumulative si se reflecta in calificari pentru diferite comisioane.
7. Cum pot deveni membru Gano Excel?
Pentru a deveni membru, va rugam sa accesati formularul de inscriere aici.
8. Care sunt avantajele daca devin membru Gano Excel?
In calitate de membru Gano Excel puteti beneficia de mai multe avantaje financiare. Mai multe detalii legate de avantajele de a fi membru Gano Excel gasiti aici.
Pentru intrebari si clarificari va stam la dispozitie la adresa de e-mail office@ganoexpert.ro si la numarul de telefon 0742 111 887.